Dotyczy: Wykonania projektu logo MSPZOZ w Kobyłce, oraz innych prac projektowo- graficznych.

Na podstawie działu III Regulaminu udzielania zamówień publicznych w Miejskim Samodzielnym Publicznym Zakładzie Opieki Zdrowotnej w Kobyłce” wprowadzonego Zarządzeniem nr 12/2019 z dnia 28.11.2019 roku, zamówienie o wartości nie przekraczającej równowartości 130 000 zł (zamówienia wyłączone spod reżimu ustawowego ustawy Prawo Zamówień Publicznych - art. 2. /Dz.U. 2019 poz. 2019 z późn. zm./) zwracamy się z zapytaniem ofertowym o cenę usług.

Zamawiający

Miejski Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Kobyłce; ul. Żymirskiego 2,

NIP: 125-11-34-649

Telefon: 22. 786.22.44

e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Osoba do kontaktów: Monika Czyżewska

tel. e-mail: jw.

 

Przedmiot zamówienia
ZAKRES PRAC

 

Wykonanie:

1. projektu graficznego logo MSPZOZ w Kobyłce

2. projektu nagłówka papieru firmowego

3. projektu wizytówek: dyrektor, zastępca dyrektora ds. medycznych

4. projektu imiennych identyfikatorów dla 90 pracowników, oraz wykonanie przypinanych identyfikatorów (plastikowe przeźroczyste ramki do wsunięcia papierowego identyfikatora z wmontowaną przypinką)

5. sformatowanie 5 grafik do formatu fototapet o wymiarach szer. 2m dł. 1,8m

 

Termin realizacji zamówienia

 

26.02.2021 r. – termin realizacji pkt.5 – sformatowanie 5 grafik 60 dni od dnia podpisania umowy – termin realizacji pkt. 1,2,3,4.

 

Istotne warunki zamówienia: 

(np. termin płatności, forma płatności )

 

1. Projekt graficzny logo w fazie koncepcyjnej do konsultacji z Zamawiającym. Należy przygotować 5 koncepcji z czego trzy powinny zawierać motyw herbu Miasta Kobyłka.

2. Po wyborze projektu graficznego logo przez Zamawiającego (nie później niż do 5.03.2021 r.) oparcie prac projektowych w zakresie wskazanym w pkt. 2,3,4, na motywie wybranego logo.

3. Projekty graficzne wskazane w pkt.2,3,4 w fazie koncepcyjnej należy przekazać do konsultacji z Zamawiającym. Należy przygotować 2 koncepcje Podstawę odbioru wykonanych projektów będą stanowiły następujące dokumenty:

1) umowa

2) zapisy wynikające z zapytania ofertowego,

3) złożona oferta

4) przekazane drogą e-mail projekty na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

Do wszystkich zainteresowanych Wykonawców

 

5) dostarczone identyfikatory. Zamawiający dokona komisyjnego końcowego odbioru usług będących przedmiotem niniejszej umowy. W skład komisji odbioru wchodzą osoby wyznaczone przez Zamawiającego przy udziale Wykonawcy.

Płatność za wykonane roboty nastąpi przelewem w ciągu 14 dni od daty wystawienia faktury na podstawie załączonego protokołu prawidłowego odbioru przedmiotu umowy.

 

Dokumenty, certyfikaty (np.CE, inne wymagane przepisami)

Dokumenty potwierdzające kwalifikacje do projektowania.

Sposób złożenia oferty (miejsce, termin, forma: e-mail, fax, osobiście, telefonicznie)

 

05-230 Kobyłka, ul. Żymirskiego 2

forma: e-mail lub osobiście na formularzu ofertowym.

Do dn. 15.02.2021r.

 

Pozostałe wymagania -

 

Załączniki:

Załącznik nr 1 – Formularz ofertowy

Załącznik nr 2 – Istotne postanowienia umowy

 

DYREKTOR

[-] mgr Urszula Starużyk

Tytuł Typ Rozmiar Dodany przez
Zapytanie pdf 277.79 KB Piotr Zakrzewski
Zał. 1 doc 49.50 KB Piotr Zakrzewski
Zał. 2 pdf 129.23 KB Piotr Zakrzewski
Opis zmian Data Osoba Porównaj
Artykuł został utworzony.
Dodane załączniki
piątek, 29 styczeń 2021 16:09 Piotr Zakrzewski