ZAPYTANIE OFERTOWE NR 1/ZO/2021 z dnia 04.01.2021 r.

Dotyczy: PRAC REMONTOWYCH I MALARSKICH W POKOJU SOCJALNYM I CIEMNI W BUDYNKU MIEJSKIEGO SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO ZAKŁADU OPIEKI ZDROWOTNEJ W KOBYŁCE PRZY ULICY ŻYMIRSKIEGO 2.

Na podstawie art. 4 ust.8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku (Dz.U. z 2010 r. Nr 113, poz.759 z późn. zm.) oraz zgodnie z Regulaminem Udzielania Zamówień obowiązującym w Miejskim Samodzielnym Publicznym Zakładzie Opieki Zdrowotnej w Kobyłce zwracamy się z zapytaniem ofertowym o cenę dostaw/usług/robót budowlanych .

 

Zamawiający

Miejski Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Kobyłce; ul. Żymirskiego 2,

NIP: 125-11-34-649

Telefon: 22. 786.22.44

e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Osoba do kontaktów: Monika Czyżewska

tel. e-mail: jw.

 

Przedmiot zamówienia ZAKRES PRAC

Wykonanie remontu pomieszczeń: pokój socjalny, ciemnia w budynku Miejskiego Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Kobyłce przy ul. Żymirskiego 2, zgodnie z przedmiarem ww. pomieszczeń – załącznik nr 1

 

Termin realizacji zamówienia

11 – 25.01.2021 r.

 

Istotne warunki zamówienia:

(np. termin płatności, forma płatności )

Roboty należy wykonać zgodnie z: przedmiarami oraz umową.

Obiekt po wykonaniu robót ma spełniać wymagania określone

w:

- dokumentacji technicznej,

- przepisach techniczno – budowlanych (wg Art. 7, pkt. 1 Prawa Budowlanego),

- Certyfikatach, deklaracjach zgodności i innych dokumentach normujących wprowadzenie wyrobów do obrotu i stosowania w budownictwie.

Podstawą odbioru robót budowlanych będą stanowiły następujące dokumenty:

1) umowa z załącznikami:

- przedmiary robót,

- kosztorys ofertowy,

- odpowiedzi na zapytanie oferentów itp.

2) przepisy techniczno – budowlane i Polskie Normy,

3) zapisy w wewnętrznym dzienniku budowy.

4) Protokół odbioru końcowego.

 

5)Karty materiałowe

 

Zamawiający dokona komisyjnego końcowego odbioru robót będących przedmiotem niniejszej umowy. W skład komisji odbioru wchodzą osoby wyznaczone przez Zamawiającego przy udziale Wykonawcy.

Strony sporządzą końcowy protokół odbioru zawierający wszelkie ustalenia, w szczególności Zamawiający wyznaczy terminy usunięcia wad i usterek ewentualnie stwierdzonych podczas odbioru.

Płatność za wykonane roboty nastąpi przelewem w ciągu 14 dni od daty wystawienia faktury na podstawie załączonego protokołu prawidłowego odbioru przedmiotu umowy. 

 

Dokumenty, certyfikaty (np.CE, inne wymagane przepisami)

Uprawnienia i dokumenty wymagane przepisami

 

Sposób złożenia oferty (miejsce, termin, forma: e-mail, fax, osobiście, telefonicznie)

Ofertę należy złożyć na adres 05-230 Kobyłka, ul. Żymirskiego 2, sekretariat, I piętro lub adres e-mail Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. na druku stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego do dn. 08.01.2021 r.

 

Pozostałe wymagania

Gwarancja na wykonaną pracę 24 miesiące

 

Załączniki:

Załącznik nr 1 – Przedmiar

Załącznik nr 2 – Oferta - formularz

Załącznik nr 3 – Istotne postanowienia umowy

 

DYREKTOR

[-] mgr Urszula Starużyk

Tytuł Typ Rozmiar Dodany przez
Zapytanie ofertowe pdf 274.08 KB Piotr Zakrzewski
Zał. 1 pdf 341.41 KB Piotr Zakrzewski
Zał. 1 ATH 42.74 KB Piotr Zakrzewski
Zał. 2 doc 47.50 KB Piotr Zakrzewski
Zał. 3 pdf 308.28 KB Piotr Zakrzewski
Opis zmian Data Osoba Porównaj
Artykuł został utworzony. poniedziałek, 04 styczeń 2021 16:42 Piotr Zakrzewski
Artykuł został zmieniony. poniedziałek, 04 styczeń 2021 16:45 Piotr Zakrzewski
Artykuł został zmieniony.
Dodane załączniki
poniedziałek, 04 styczeń 2021 16:54 Piotr Zakrzewski