Dotyczy: PRAC REMONTOWYCH I MALARSKICH W LOKALU MIESZKALNYM NR 6 ZNAJDUJĄCYM SIĘ W BUDYNKU PRZY ULICY KS. MARMO 20 W KOBYŁCE.
W związku z § 2 ust. 1 Aneksu nr 2 do umowy nr UM-267/U/08 z dnia 06.08.2008 r. zawartej pomiędzy Miastem Kobyłka a Miejskim Samodzielnym Publicznym Zakładem Opieki Zdrowotnej w Kobyłce), MSPZOZ w Kobyłce wykona na własny koszt prace remontowe doprowadzając lokal mieszkalny nr 6 w budynku przy ul. Ks. Marmo 20 w Kobyłce do stanu technicznego odpowiadającego stanowi technicznemu lokalu nr 2 przy ul. Ks. Marmo 20 w Kobyłce. Na podstawie art.4 ust.8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2010 r. nr 113, poz.759 z późn. zm.) oraz zgodnie z Regulaminem Udzielania Zamówień obowiązującym w Miejskim Samodzielnym Publicznym Zakładzie Opieki Zdrowotnej w Kobyłce zwracamy się z zapytaniem ofertowym o cenę dostaw/usług/robót budowlanych.
Zamawiający
Telefon: 22. 786.22.42 Fax: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. Miejski Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Kobyłce; ul. Żymirskiego 2: NIP: 125-11-34-649 osoba do kontaktów: Monika Czyżewska tel. e-mail: jw.
Przedmiot zamówienia ZAKRES PRAC
Wykonanie remontu mieszkania nr 6 przy ul. Ks. Marmo 20 w Kobyłce zgodnie ze ,,Specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, remontu lokalu mieszkalnego nr 6 w budynku przy ul. Ks. Marmo 20 w Kobyłce” - załącznik nr 1 Przedmiarem ww. mieszkania – załącznik nr 2
Termin realizacji zamówienia
22 – 31.12.2020 r.
Istotne warunki zamówienia: (np. termin płatności, forma płatności )
Roboty należy wykonać zgodnie z: opisem robót do wykonania, przedmiarami, oraz umową. Do obowiązków Wykonawcy należy zatrudnienie kierownika robót w specjalności ogólnobudowlanej Obiekt po wykonaniu robót ma spełniać wymagania określone w:
- dokumentacji technicznej,
- przepisach techniczno
– budowlanych (wg Art. 7, pkt. 1 Prawa Budowlanego),
- Certyfikatach, deklaracjach zgodności i innych dokumentach normujących wprowadzenie wyrobów do obrotu i stosowania w budownictwie
Podstawą odbioru robót budowlanych będą stanowiły następujące dokumenty:
1) umowa z załącznikami:
- specyfikacja istotnych warunków zamówienia,
- specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót,
- przedmiary robót,
- kosztorys ofertowy,
- odpowiedzi na zapytanie oferentów itp.
2) wymagane odrębnymi przepisami protokoły pomiarów, prób i sprawdzeń,
3) projekt budowlany,
4) przepisy techniczno
– budowlane i Polskie Normy,
5) zapisy w wewnętrznym dzienniku budowy,
6) protokół odbioru końcowego,
7) karty materiałowe.
Zamawiający dokona komisyjnego końcowego odbioru robót będących przedmiotem niniejszej umowy. W skład komisji odbioru wchodzą osoby wyznaczone przez Zamawiającego przy udziale Wykonawcy i inspektora nadzoru. Strony sporządzą końcowy protokół odbioru zawierający wszelkie ustalenia, w szczególności Zamawiający wyznaczy terminy usunięcia wad i usterek ewentualnie stwierdzonych podczas odbioru. Płatność za wykonane roboty nastąpi przelewem w ciągu 14 dni od daty wystawienia faktury na podstawie załączonego protokołu prawidłowego odbioru przedmiotu umowy.
Dokumenty, certyfikaty (np.CE, inne wymagane przepisami)
Uprawnienia i dokumenty wymagane przepisami
Sposób złożenia oferty (miejsce, termin, forma: e-mail, fax, osobiście, telefonicznie)
Ofertę należy złożyć na adres 05-230 Kobyłka, ul. Żymirskiego 2, sekretariat, I piętro
lub adres e-mail Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. na druku stanowiącym załącznik nr 3 do niniejszego zapytania ofertowego do dn. 21.12.2020 r
Pozostałe wymagania
Gwarancja na wykonaną pracę 24 miesiące
Załączniki:
Załącznik nr 1 – Specyfikacja
Załącznik nr 2 – Przedmiar
Załącznik nr 3 – Oferta - formularz
Załącznik nr 4 – Istotne postanowienia umowy
DYREKTOR
[-] mgr Urszula Starużyk