ZAPYTANIE OFERTOWE nr 09/ZO/2020 z dnia 30.11.2020 r.
Dotyczy: ŚWIADCZENIA USŁUGI W ZAKRESIE NAPRAW I KONSERWACJI CENTRALI TELEFONICZNEJ, APARATÓW TELEFONICZNYCH I SIECI TELEFONICZNEJ W MIEJSKIM SAMODZIELNYM PUBLICZNYM ZAKŁADZIE OPIEKI ZDROWOTNEJ W KOBYŁCE.
Na podstawie art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. 2019 poz. 1843 ze zm.) oraz zgodnie z Regulaminem Udzielania Zamówień obowiązującym w Miejskim Samodzielnym Publicznym Zakładzie Opieki Zdrowotnej w Kobyłce zwracamy się z zapytaniem ofertowym o cenę dostaw/usług/robót budowlanych.
Zamawiający
Miejski Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Kobyłce Ul. Żymirskiego 2, 05-230 Kobyłka wpisany do rejestru stowarzyszeń, innych organizacji społecznych i zawodowych, fundacji oraz samodzielnych publicznych zakładów opieki zdrowotnej prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy, XIV Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000011539, NIP: 1251134649, REGON: 017172050 osoba do kontaktów: DAMIAN CZYŻEWSKI telefon; 22 786 22 44 e-mail; Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Przedmiot zamówienia
Usługi w zakresie napraw i konserwacji centrali telefonicznej, aparatów telefonicznych i sieci telefonicznej w MSPZOZ w Kobyłce a w szczególności: 1) pełnienie nadzoru nad prawidłowym działaniem centrali telefonicznej; 2) wykonywanie bieżących konserwacji, przeglądów i napraw centrali telefonicznej, aparatów telefonicznych i urządzeń telefaxowych, w celu utrzymania ich w stałej sprawności technicznej; 3) doradztwo w zakresie nowych urządzeń; 4) sporządzanie ocen technicznych urządzeń; 5) niezwłoczne usuwanie usterek i awarii sprzętowych i sygnalizowanie konieczności wymiany podzespołów; 6) programowanie aparatów i centrali telefonicznej; 7) zmianę lokalizacji numerów w pomieszczeniach np. w przypadku przeprowadzek lub zamian gabinetów; 8) kwartalne czyszczenie i odkażanie aparatów telefonicznych; 9) sporządzanie i przekazywanie Zamawiającemu raportów z systemu rejestracji rozmów telefonicznych; 10) analiza połączeń pod kątem usprawniania procesu łączności telefonicznej i wskazywanie obszarów wymagających usprawnień; 11) udoskonalanie procesu łączności telefonicznej.
Informacje uzupełniające
Doświadczenie minimum 2 lata w zakresie konserwacji centrali telefonicznej, potwierdzone dostarczonymi przez Wykonawcę referencjami.
Termin realizacji zamówienia
24 miesiące od dnia podpisania umowy.
Informacje dodatkowe dot. zamówienia
Umowa zostanie zawarta na okres 24 miesięcy licząc od daty podpisania umowy. Istotne postanowienia umowy stanowią załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego. Wynagrodzenie płatne w 24 miesięcznych ratach na podstawie faktur miesięcznych wystawionych przez Wykonawcę.
Kryterium oceny
100 % cena Cenę należy podać w złotych polskich netto i brutto z podaniem podatku VAT. Cena dotyczy całego okresu świadczenia usługi tj. 24 miesiące. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z najniższą ceną
Termin złożenia oferty 07.12.2020 r.
Sposób złożenia oferty
Ofertę należy złożyć: na adres 05-230 Kobyłka, ul. Żymirskiego 2, sekretariat, I piętro lub adres e-mail Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. na druku stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego.
Załączniki:
Załącznik nr 1 – Oferta - formularz
Załącznik nr 2 – Istotne postanowienia umowy