Drukuj

ZAPYTANIE OFERTOWE nr 14/ZO/2020

z dnia 29.12.2020 r.

Dotyczy: Meble do Poradni Dzieci Chorych: gabinetów lekarskich, izolatki, pralni. Na podstawie art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku (Dz.U. z 2019 r. poz. 1843 ze zm.) oraz zgodnie z Regulaminem Udzielania Zamówień obowiązującym w Miejskim Samodzielnym Publicznym Zakładzie Opieki Zdrowotnej w Kobyłce , zwracamy się z zapytaniem ofertowym o cenę dostaw/usług

Zamawiający

Miejski Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Kobyłce, ul. Żymirskiego 2, 05-230 Kobyłka, wpisany do rejestru stowarzyszeń, innych organizacji społecznych i zawodowych, fundacji oraz samodzielnych publicznych zakładów opieki zdrowotnej prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy, XIV Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000011539, NIP: 1251134649, 

REGON: 017172050

tel.: 22 786 22 44

e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

osoba do kontaktów: Monika Czyżewska

Przedmiot zamówienia, Zakres prac

Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż mebli do Poradni Dzieci Chorych: gabinetów lekarskich, izolatki, pralni, tj.:

- biurko gabinet – 4 sztuki,
- szafka pod umywalkę – 4 sztuki,
- pralnia – 1 zestaw, 
- śluza – 1 zestaw.

Meble wykonane z łatwo zmywalnych, nie nasiąkliwych, atestowanych płyt meblowych.
Fronty o odpowiednim stopniu twardości, odporne na uszkodzenia w połysku.
Blaty łatwo zmywalne, odporne na ścieranie, o cechach antybakteryjnych. 
Nóżki i uchwyty inox, o podwyższonym stopniu odporności na uszkodzenia. Nóżki dodatkowo wzmocnione – zabezpieczone przez wyrwaniem w wyniku przesuwania.
Zawiasy i prowadnice wysokiej jakości, odporne na uszkodzenia.
Wszystkie zakończenia płyt szczelnie zabezpieczone PCV.
Kolorystyka – próbki płyt zaprezentowane Zleceniodawcy przed wykonaniem zlecenia.
Przedmiot zamówienia zgodnie z załączonymi schematami – 8 załączników.

Termin realizacji zamówienia

Termin ustawienia mebli – sukcesywnie do dnia 30.03.2021 r. po uzgodnieniu z Zamawiającym, w pierwszej kolejności wyposażenie pralni.

Istotne warunki zamówienia: (np. termin płatności, forma płatności)

Płatność przelewem w ciągu 14 dni od daty wystawienia faktury na podstawie załączonego protokołu prawidłowego odbioru przedmiotu umowy.

Dokumenty, certyfikaty (np. CE, inne wymagane przepisami)

Uprawnienia i dokumenty wymagane przepisami

Sposób złożenia oferty (miejsce, termin, forma: e-mail, fax, osobiście, telefonicznie)

Miejski Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Kobyłce, ul. Żymirskiego 2, 05-230 Kobyłka e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub osobiście pon.-pt. w godz. 8:00-15:00

Termin: do dnia 15 styczeń 2021 r.

Pozostałe wymagania:

Udzielenie 3 letniej gwarancji na użytkowanie mebli w zakresie ich trwałości

 

Załączniki:

Załącznik nr 1 – Oferta - formularz

Załącznik nr 2 – Istotne postanowienia umowy

 

Urszula Starużyk

- Dyrektor

Tytuł Typ Rozmiar Dodany przez
Zapytanie ofertowe pdf 330.54 KB Piotr Zakrzewski
Zał.1 pdf 99.72 KB Piotr Zakrzewski
Zał.2 pdf 168.54 KB Piotr Zakrzewski
Wizualizacja 1 pdf 239.92 KB Piotr Zakrzewski
Wizualizacja 2 pdf 258.73 KB Piotr Zakrzewski
Wizualizacja 3 pdf 239.42 KB Piotr Zakrzewski
Wizualizacja 4 pdf 193.18 KB Piotr Zakrzewski
Wizualizacja 5 pdf 178.30 KB Piotr Zakrzewski
Wizualizacja 6 pdf 165.78 KB Piotr Zakrzewski
Wizualizacja 7 pdf 141.21 KB Piotr Zakrzewski
Wizualizacja 8 pdf 401.50 KB Piotr Zakrzewski
Opis zmian Data Osoba Porównaj
Artykuł został utworzony. wtorek, 29 grudzień 2020 14:29 Piotr Zakrzewski
Artykuł został zmieniony.
Dodane załączniki
wtorek, 29 grudzień 2020 14:32 Piotr Zakrzewski