Drukuj

Miejski Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Kobyłce, ul. Żymirskiego 2, 05-230 Kobyłka, wpisany do rejestru stowarzyszeń, innych organizacji społecznych i zawodowych, fundacji oraz samodzielnych publicznych zakładów opieki zdrowotnej prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy, XIV Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000011539, NIP: 1251134649, REGON: 017172050

ZAPYTANIE OFERTOWE nr 08/ZO/2020

Nazwa zadania inwestycyjnego:

Roboty budowlane – remont pomieszczeń w zakresie: „Dostosowanie pomieszczeń Poradni dzieci chorych Miejskiego Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Kobyłce do potrzeb osób niepełnosprawnych, dzieci i kobiet karmiących w oparciu o standard ”Dostępność Plus dla Zdrowia” .

Temat zapytania:

Złożenie oferty na prowadzenie nadzoru inwestorskiego nad realizacją remontu pomieszczeń Poradni dzieci chorych w MSPZOZ w Kobyłce przy ul. Żymirskiego 2 w Kobyłce, woj. mazowieckie.

Wymagania;

Zamawiający wymaga, aby nadzór inwestorski był realizowany w branży budowlanej, a w pozostałych branżach elektrycznej i sanitarnej w zakresie niezbędnym z punktu widzenia prawa (próby techniczne , protokoły pomiarowe itp.).

Zamawiający informuje, że z uwagi na konieczność pracy przychodni, roboty będą prowadzone przez Wykonawcę w taki sposób, aby nie uniemożliwiały jej pracy.

Prace związane z hałasem muszą być wykonywane po godzinach pracy przychodni, tj. w godz. 18.00-22.00 w dni powszednie oraz od 8.00-22.00 w soboty i niedziele.

Zamawiający dopuszcza udostępnianie pomieszczeń etapami.

Obecność Inspektora nadzoru w zależności od potrzeb, jednak nie rzadziej niż dwa razy w tygodniu. 

Zamawiający wymaga prowadzenia wewnętrznego dziennika budowy. 

Przewidywany termin realizacji zadania;

– 01.12.2020 - 31.03.2021

Warunki udziału w postępowaniu;

Zamawiający określa minimalne warunki w tym zakresie, tj.; o udzielenie zamówienia

mogą ubiegać się Wykonawcy tj. osoby fizyczne lub firmy, które/rzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:

a) doświadczenia:

Wykonawca spełni warunek, jeśli wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał w sposób należyty, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i

prawidłowo ukończył nadzór inwestorski nad:

 

minimum 3 robotami budowlanym, które i polegały na budowie lub przebudowie lub remoncie budynku o wartości robót nie mniejszej niż – 100 000,00 złotych brutto*) dla ww. zakresu. Przez wartość 1 roboty budowlanej Zamawiający

rozumie łączną wartość wykonywanych robót w ramach 1 umowy (1 zadania inwestycyjnego).

*) W przypadku podania kwot w walutach obcych Zamawiający dokona ich przeliczenia według średniego kursu Narodowego Banku Polskiego (NBP) z dnia opublikowania ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych.

Jeżeli w dniu opublikowania ogłoszenia o zamówieniu, NBP nie opublikuje informacji o średnim kursie walut, Zamawiający dokona odpowiednich przeliczeń wg średniego kursu z pierwszego, kolejnego dnia, w którym NBP opublikuje ww. informacje.

b) kwalifikacji zawodowych:

Wykonawca spełni warunek jeśli wykaże iż dysponuje osobą, która będzie pełnić funkcję inspektora nadzoru budowlanego**, posiadającą uprawnienia do nadzorowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń i doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika budowy dla co najmniej jednej roboty budowlanej w zakresie budowy lub przebudowy lub remontu budynku oraz posiadającą aktualny wpis do okręgowej izby inżynierów

budownictwa ;

** )ww osoby powinny posiadać uprawnienia budowlane zgodnie z ustawą z dnia Ustawa z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz.U. 2019 poz. 1186 ze zm.) oraz Rozporządzenie Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie ( Dz. U z 2019r. poz. 831) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, określone w art. 12 ust. 1 mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych. Regulację odrębną stanowią przepisy ustawy z dnia 22 grudnia 2015r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz.U. 2020 poz. 220).

Termin i miejsce składania ofert:

Ofertę należy złożyć do dnia 20.11.2020 r. do godz. 12:00 na adres e-mail Miejskiego Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Kobyłce - Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. na drukach stanowiących załączniki do niniejszego zapytania ofertowego.

Wszystkie koszty związane ze sporządzeniem i złożeniem oferty ponosi Wykonawca.

 

Zakres zadania inwestycyjnego:

W skład przedmiotu zamówienia wchodzi nadzór nad wykonaniem robót budowlanych realizowanych przez wykonawcę wybranego przez zamawiającego obejmujących remont i dostosowanie do użytkowania pomieszczeń PORADNI  DZIECI CHORYCH zgodnie z dokumentacją projektową, w tym: wykonanie robót budowlanych obejmujących remont i dostosowanie do użytkowania:

a) gabinetów lekarskich

b) izolatki

c) łazienek

d) pomieszczenia gospodarczego

e) magazynku

f) instalacji oświetlenia

g) wywiezienie gruzu.

Szczegółowy zakres robót określają: dokumentacja projektowa, przedmiar robót, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, oraz kosztorys ofertowy do wglądu w siedzibie zamawiającego lub na stronie internetowej www.mspzoz.pl – przetarg nieograniczony ZP/02/2020 - „Dostosowanie pomieszczeń Poradni dzieci chorych Miejskiego Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Kobyłce do potrzeb osób niepełnosprawnych, dzieci i kobiet karmiących w oparciu o standard ”Dostępność Plus dla Zdrowia” .

 

Zakres obowiązków nadzoru inwestorskiego określony w załączniku nr 3 – wzór umowy

Dane kontaktowe do Zamawiającego/Inwestora:

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.;

• Tel. 22 786 22 44

Załączniki do pobrania:

Załącznik nr 1 – formularz ofertowy.

Załącznik nr 2 – wykaz usług.

Załącznik nr 3 – wzór umowy.

 

DYREKTOR

 

[-] mgr URSZULA STARUŻYK

Tytuł Typ Rozmiar Dodany przez
Zapytanie ofertowe pdf 459.70 KB Piotr Zakrzewski
Zał. 1 docx 25.30 KB Piotr Zakrzewski
Zał. 2 doc 63.50 KB Piotr Zakrzewski
Zał. 3 pdf 472.04 KB Piotr Zakrzewski
Opis zmian Data Osoba Porównaj
Artykuł został zmieniony. środa, 18 listopad 2020 15:03 Piotr Zakrzewski
Artykuł został zmieniony.
Dodane załączniki
środa, 18 listopad 2020 15:04 Piotr Zakrzewski
Artykuł został zmieniony.
Dodane załączniki
środa, 18 listopad 2020 15:04 Piotr Zakrzewski
Artykuł został zmieniony.
Dodane załączniki
środa, 18 listopad 2020 15:04 Piotr Zakrzewski
Artykuł został zmieniony.
Dodane załączniki
środa, 18 listopad 2020 15:05 Piotr Zakrzewski
Artykuł został zmieniony. środa, 18 listopad 2020 15:06 Piotr Zakrzewski